Activiteiten

Er staan altijd leuke en interessante activiteiten op onze agenda, zoals politieke cafés, trainingen en debatten.

Campagneteam

Duizenden meldden zich al aan als vrijwilliger voor GroenLinks. Sluit je ook aan bij onze beweging!

Na aanmelding nemen wij contact met je op en ontvang je een mail waarin staat wat je allemaal kunt doen om bij te dragen aan een groen, eerlijk en inclusieve stad.

Op dit moment zijn wij onder andere op zoek naar:

• Belteam: weet jij mensen te enthousiasmeren via de telefoon? Dan is dit misschien wat voor jou! Je belt leden en sympathisanten om ze te activeren voor de campagne.
  • Organisers: ben jij een creatieve denker en hou je van organiseren? We zoeken mensen voor het bedenken en coördineren van activiteiten.

Wil je graag helpen met de campagne en wil je meer weten over wat er mogelijk is? Stuur mailtje naar onze campagneleiders Douwe en Thamar via campagne@groenlinksrotterdam.nl.

Scoutingcommissie

GroenLinks Rotterdam is altijd op zoek naar (nieuw) talent, want er is veel te doen en we kunnen alle inzet en kwaliteiten gebruiken. Met alle actieve vrijwilligers maken we Rotterdam groen, sociaal en duurzaam.

Draag je GroenLinks een warm hart toe en wil je iets doen voor GroenLinks Rotterdam maar weet je nog niet goed de weg in de afdeling? Iedereen die wil meehelpen is welkom. Of je nu wil helpen flyeren bij de campagne, wil meedenken en doen in een van de werkgroepen of op een kieslijst wil staan: meld je dan aan bij scouting@groenlinksrotterdam.nl.

Ook als jezelf nog geen idee hebt wat je kunt doen. We helpen je kiezen en koppelen je aan een ervaren vrijwilliger.

Werkgroepen

Wil je meedenken met GroenLinks Rotterdam? Onze werkgroepen ondersteunen de fractie op verschillende politieke thema’s en dragen ideeën aan over specifieke onderwerpen.

Werkgroep Groen: duurzaamheid, dierenwelzijn, natuurbeleid en mobiliteit. Stuur een mailtje naar Mina als je mee wil doen.

Werkgroep Links: zorg, werk en onderwijs. Stuur een mailtje naar Ad als je mee wil doen.

Werkgroep Open: kunst en cultuur, diversiteit en participatie. Stuur een mailtje naar Wesley als je mee wil doen.

Werkgroep Plus: oud(er) worden in Rotterdam en de gevolgen voor wonen, zorg, inkomen en meedoen in de samenleving. Stuur een mailtje naar Hanna als je mee wil doen.

GroenLinks-Doet: niet discussiëren maar doen! Deze werkgroep komt in actie voor verschillende thema’s, zoals milieu, armoedebestrijding of inclusiviteit. Stuur een mailtje naar Laurie en Jasmin als je mee wil doen.

In de werkgroepen is altijd plek voor nieuwe leden! Heb je interesse of wil je meer weten? Neem contact op met Werenfried Spit of met de voorzitter van de werkgroep van je keuze.

Doneer

Met jouw hulp kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken. Een groen en duurzaam Rotterdam waar we oog hebben voor iedereen. Steun ons met een bijdrage.

Ben je nog geen lid? Zet dan de volgende stap en word lid van GroenLinks.

Volg ons!

Je kunt GroenLinks Rotterdam volgen op FacebookInstagram en Twitter.