De gemeenteraadsverkiezingen van 2018... dat klinkt nog ver weg. Toch is het nu al tijd om te beginnen met het verkiezingsprogramma. Er moet input worden geleverd, ideeën worden verzameld, politieke café’s worden georganiseerd, worden geschreven, bekritiseerd en herschreven. En daar hebben we hulp bij nodig!

Op de ALV van 20 september is de programmacommissie benoemd, die als taak heeft het verkiezingsprogramma samen te stellen. In deze kerncommissie zijn de belangrijkste geledingen van GroenLinks Rotterdam vertegenwoordigd, namelijk mensen uit de gemeenteraadsfractie en de gebieden, het bestuur, jongerenorganisatie DWARS en de werkgroepen.

Daaromheen wordt een grote groep meedenkers gezocht. Dit is DE plek waar iedereen met ideeën kan participeren, of je nu veel of weinig tijd hebt. Dus als je het leuk vindt om:
•    op een bepaald onderwerp input te leveren,
•    het werk van anderen eens kritisch door te lezen,
•    mee te helpen een politiek café te organiseren,
of als je andere creatieve ideeën hebt die ons verkiezingsprogramma verder helpen, neem dan contact op met voorzitter Isabelle van Woerkom via het emailadres programmacie@groenlinksrotterdam.nl.