Hij werkte in de kunstwereld en in de evenementenbranche in binnen- en buitenland als cultuurondernemer, programmeur, dj, grafisch ontwerper, kunstenaar en fotograaf. Op dit moment werkt hij voor de Gemeente Rotterdam als bijlesdocent en behartigd belangen van vrijwilligers van de voedselbank Rotterdam in de vrijwilligersraad.

Daarnaast is hij erg milieubewust, maatschappelijk betrokken bij minderheden en vanaf 2017 lid van GroenLinks. Na samengewerkt te hebben met verschillende campagneleiders werd hem voorgesteld vanuit de fractie of hij zich dit jaar wil inzetten voor GroenLinks Rotterdam. Met enthousiasme is hij daarop ingegaan. Met thema's als armoedebestrijding, LHBTI emancipatie, discriminatie, diversiteit op de arbeidsmarkt, en tot slot gelijke kansen voor de jeugd zou hij zich graag willen inzetten in zijn stad Rotterdam als bruggenbouwer.

Met dit campagneteam met twee kanjers als campagneleiders heeft hij een rol als vrijwilligerscoördinator 2.0 met een jong, divers en ambitieuze collega's willen zij voor de stad Rotterdam de dialoog aangaan waar het stokt.