Hannah is lid geworden van DWARS omdat zij erg geïnteresseerd is in politiek en al vroeg haar eigen mening vormde, vooral over sociale gelijkheid en rechtvaardigheid. De visie van GroenLinks past goed bij haar visie op vele onderwerpen. Zij ziet het lid worden dan ook als een mooie stap om meer politiek actief te worden en leeftijdsgenoten te ontmoeten met dezelfde visie.

Hannah zal als vice-voorzitter een ondersteunende rol spelen voor de voorzitter en invallen waar nodig. Als bestuurslid campagne en communicatie zal Hannah verantwoordelijk zijn voor de campagne rondom de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 en zich bezighouden met de externe communicatie, zoals de sociale media van de afdeling. Hannah is hiernaast ook actief in de campagnecommissie van DWARS als voorzitter.

Hannah studeert op dit moment kunstgeschiedenis aan de Universiteit van Leiden. Verder zijn haar hobby’s; schilderen, sporten en muziek luisteren. Ook is zij werkzaam als leidinggevende in een supermarkt.