Hannah (2001) is sinds december 2019 lid bij DWARS en is in juni 2020 verkozen tot voorzitter van deze afdeling: DWARS Rotterdam-Rijnmond.

Hannah is lid geworden van DWARS omdat zij erg geïnteresseerd is in politiek en al vroeg haar eigen mening vormde, vooral over sociale-gelijkheid en gerechtigheid. De visie van GroenLinks past goed bij haar visie op vele onderwerpen en het lid worden was dan ook een mooie stap voor haar om politiek meer actief te worden en leeftijdsgenoten te ontmoeten met deze zelfde visie.

Hannah is als voorzitter de eerste contactpersoon van de afdeling. Zij wil goed contact hebben met de leden en in gesprek gaan met de leden. Het wordt aankomend jaar een spannend jaar met de aankomende verkiezingen, maar ook nog een onzeker jaar door de pandemie. Desalniettemin wilt Hannah er een mooi jaar van maken met veel activiteiten op welke manier dat dan mogelijk is.

Hannah studeert op dit moment lerarenopleiding geschiedenis aan de hogeschool Rotterdam. Vanaf collegejaar 2020-2021 zal zij beginnen aan de opleiding kunstgeschiedenis, aan de Universiteit van Leiden. Verder zijn haar hobby’s; schilderen, sporten en muziek luisteren. Ook is zij werkzaam als leidinggevende in een supermarkt.