Dit betreft een vrijwilligersvacature.

Als Digital Media Manager vertel je onder leiding van de communicatiemedewerker het verhaal van GroenLinks Rotterdam in woord en beeld op onze website, social mediakanalen en onze campagnemail. Samen bedenken jullie vernieuwende manieren om online in gesprek te gaan met Rotterdammers en nieuwe mensen te bereiken.

Wat ga je doen? 🚀

• Je speelt een belangrijke rol in ons campagneteam
  • Je haalt verhalen op uit Rotterdam voor op onze website, social media en de nieuwsbrief
  • Je schrijft en verstuurt campagnemails
  • Je maakt en plant content in voor onze website en social media-accounts
  • Je gaat op pad met je camera (of telefoon) om video’s en foto’s te maken van actieve vrijwilligers en onze bijeenkomsten

Wie zoeken wij? 👀

• Je hebt hart voor onze idealen en wil gaan voor de beste verkiezingsuitslag ooit!
  • Je hebt feeling met vernieuwende content op social media, foto’s, video's, gif’jes et cetera, en wil daarmee experimenteren op geschikte kanalen
  • Je hebt (enige) ervaring met het beheer van social media en vindt het leuk om er nog meer in te duiken.
  • Je hebt een vlotte pen, een goed oog voor beeld en uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Ervaring met Adobe Photoshop, Illustrator en Premiere Pro is een pre

Wat bieden wij? 💚

• Een trainingstraject vanuit het Landelijk Bureau van GroenLinks
  • Een unieke kans om ervaring op te doen met campagnevoeren en te ervaren of politiek iets voor jou is
  • Een plek in een team met andere gemotiveerde vrijwilligers
  • Een online platform om met andere lokale Digitale Media Managers in contact te komen en van elkaar te leren
  • Ondersteuning vanuit het Landelijk Bureau van GroenLinks
  • Een mooie mogelijkheid om meer mensen te leren kennen binnen GroenLinks Rotterdam
Foto campagne

Meld je aan! 👩🏽‍💻

GroenLinks staat voor gelijkwaardigheid en streeft ernaar een inclusieve en diverse beweging te zijn. Jouw unieke perspectief is waardevol. We zijn benieuwd naar je persoonlijke motivatie, kwaliteiten en ervaring. Wij moedigen iedereen die zich in het functieprofiel herkent aan om zich aan te melden.

Vul je gegevens in, dan nemen we contact met je op.

Alle aanmeldingen worden vertrouwelijk behandeld.