1. Doneer aan onze campagne

Campagnevoeren kost geld. Veel geld. En de komende tijd willen we extra zichtbaar zijn. Met onder andere videos, billboards en banners. Daarom vragen wij: steun ons! En draag ook bij aan een groener en eerlijker Rotterdam.

2. Bestel een raamposter

Zorg ervoor dat iedereen in Rotterdam GroenLinks ziet en hang een poster voor je raam! Bestellen kan (gratis) via deze link. Dan zorgen wij dat je een poster thuisbezorgd krijgt.

3. Like en deel onze social media-posts

Zo zorgen we er met z’n allen voor dat onze online campagne ook goed zichtbaar is!

4. Stem op Astrid Kockelkoren voor beste raadslid van Nederland

Wie was de afgelopen vier jaar de beste lokale politicus van het land? Die vraag beantwoorden wij met Astrid Kockelkoren; ons groenste raadslid! Ze is dan ook (terecht) genomineerd voor beste raadslid van Nederland. Lees hier waarom, stem en deel de link! Vergeet niet om je stem te bevestigen via de mail.

5. Sluit je aan bij het belteam

Momenteel zijn we hard op zoek naar vrijwilligers voor het belteam. Dit is het eerste contactpunt voor nieuwe leden en vrijwilligers. Het belteam doet belangrijk werk voor GroenLinks: door iedereen die zich bij ons aanmeldt als vrijwilliger zo snel mogelijk te bellen zorgt dit team ervoor dat onze beweging kan blijven groeien!

Lijkt het je wat? Kijk hier voor meer informatie of stuur een e-mail naar campagne@groenlinksrotterdam.nl.

DOUWE

MEER DOEN VOOR DE CAMPAGNE?

Ga met ons langs de deuren. Huis-aan-huizen is essentieel voor onze campagne. Waarom? Nou, omdat we er verkiezingen mee winnen!

Bekijk onze agenda voor alle acties bij jou in de buurt en meld je aan.