“ "Tijdens het campagnevoeren zie je GroenLinks op haar mooist: we gaan in gesprek met alle Rotterdammers, leren veel nieuwe mensen kennen en laten samen zien waar we voor staan. Ook buiten verkiezingstijd komen we graag nieuwe ideeën ophalen in elke wijk." ”

Als bestuurslid campagne a.i. houdt Nol zich bezig met het voorbereiden van campagnes en acties, zowel binnen als buiten verkiezingstijd.

Nol was eerder landelijk bestuurslid van DWARS en loopt sinds de Tweede Kamerverkiezingen van 2017 mee langs de deuren. In 2019 ook zelf als kandidaat voor de Provinciale Staten. In zijn masterstudie Industrial Ecology werkt hij aan duurzame oplossingen voor de energietransitie en de circulaire economie. Nol: "De technologie voor een duurzame samenleving bestaat al, daarom wil ik me juist inzetten om mensen ervan te overtuigen dat duurzaamheid, eerlijk delen en een open samenleving hand in hand gaan."