Sjaak Tromp Meesters

Bestuurslid DWARS Rotterdam-Rijnmond

Sjaak is in januari 2017 gekozen tot bestuurslid van DWARS Rotterdam-Rijnmond.

Sjaak is in de zomer van 2016 lid geworden van DWARS vanwege de open, slimme en gezellige sfeer die er hangt. Momenteel heeft hij een tussenjaar, waarin hij werkt bij de railcatering. In zijn vrije tijd houdt Sjaak van lezen, klarinetten en voetbal kijken met de buurman. Hiernaast geniet hij zowel van zwemmen als van kickboksen, wat hij samen met zijn zusje doet.

Sjaak heeft een aantal punten waar hij zich voor wil gaan inzetten. Zijn eerste doel is om mensen meer met andersdenkenden in contact te laten komen. Met etentjes tussen partijen en verschillende mensen hoopt hij tot meer begrip en misschien zelfs waardering voor elkaar te komen. Ten tweede wil hij het vrijwilligerswerk stimuleren in Rotterdam. Er zijn al DWARS-ers actief bij de Pauluskerk en Sjaak wil kijken of DWARS zich ook op andere plekken misschien kan inzetten. Daarnaast wil Sjaak discussieavonden blijven organiseren, zoals dat al gebeurde binnen DWARS Rotterdam-Rijnmond.