Activiteiten

Er staan altijd leuke en interessante activiteiten op onze agenda, zoals politieke cafés, trainingen en debatten.

Campagneteam

Duizenden meldden zich al aan als vrijwilliger voor GroenLinks. Sluit je ook aan bij onze beweging!

Na aanmelding nemen wij contact met je op en ontvang je een mail waarin staat wat je allemaal kunt doen om bij te dragen.

De komende tijd gaan we regelmatig langs de deuren in Rotterdam om te luisteren naar de wensen en zorgen van bewoners. Behalve dat campagne voeren erg nuttig is, is het ook erg leuk!

Op dit moment zijn wij op zoek naar:

• Bellers: om leden en sympathisanten te vragen of en hoe zij willen bijdragen aan GroenLinks Rotterdam.
  • Organisers: voor het coördineren van huis-aan-huis acties of het bedenken en organiseren van activiteiten.

Wil je iets doen voor de campagne, ook al weet je nog niet wat? Stuur dan een e-mail naar ons campagneteam via campagne@groenlinksrotterdam.nl.

Scoutingcommissie

GroenLinks Rotterdam is altijd op zoek naar (nieuw) talent, want er is veel te doen en we kunnen alle inzet en kwaliteiten gebruiken. Met alle actieve vrijwilligers maken we Rotterdam Groen, Sociaal en Duurzaam.

Draag je GroenLinks een warm hart toe en wil je iets doen voor GroenLinks Rotterdam maar weet je nog niet goed de weg in de afdeling? Iedereen die wil meehelpen is welkom. Of je nu wil helpen flyeren bij de campagne, wil meedenken en doen in één van de werkgroepen of op een kieslijst wil staan: meld je dan aan bij scouting@groenlinksrotterdam.nl.

Ook als jezelf nog geen idee hebt wat je kunt doen. We helpen je kiezen en koppelen je aan een ervaren vrijwilliger.

Werkgroepen

Wil je meedenken met GroenLinks Rotterdam? Onze werkgroepen ondersteunen de fractie op verschillende politieke thema’s en dragen ideeën aan over specifieke onderwerpen.

Werkgroep Groen: duurzaamheid, dierenwelzijn, natuurbeleid en mobiliteit.

Werkgroep Links: zorg, werk en onderwijs.

Werkgroep Open: kunst en cultuur, diversiteit en participatie.

Werkgroep Plus: oud(er) worden in Rotterdam en de gevolgen voor wonen, zorg, inkomen en meedoen in de samenleving.

GroenLinks-Doet: komt in actie voor verschillende thema’s, zoals milieu, armoedebestrijding of inclusiviteit.

In de werkgroepen is altijd plek voor nieuwe leden! Heb je interesse of wil je meer weten? Neem contact op met Werenfried Spit of met de voorzitter van de werkgroep van je keuze.

Doneer

Met jouw hulp kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken. Een groen en duurzaam Rotterdam waar we oog hebben voor iedereen. Steun ons met een bijdrage.

Ben je nog geen lid? Zet dan de volgende stap en word lid van GroenLinks.

Volg ons!

Je kunt GroenLinks Rotterdam volgen op FacebookInstagram en Twitter.